Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Vida escolar nº 127

Boletín de educación educainee nº 55. TALIS 2018 (II). La autoeficacia y satisfacción del profesorado

Guía para auxiliares de conversación españoles en Australia 2018

EDIF 66. ¿Cuánto costaría reducir el tamaño de la clase en un estudiante?

Estadística de la enseñanza en España 1997/98. Infantil, primaria, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. adultos

Sociedad, cultura y religión. Educación secundaria

Tinta China didáctica nº 3

Secciones bilingües de español en Europa central, oriental y China

La educación y el proceso autonómico. Volumen XVI
![Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas [Premios 1999-2005]](/media/mefp/images/thumbs/edition-186185-115x115.jpg)
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas [Premios 1999-2005]