Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Mosaico nº 41. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
El desarrollo de los más capaces: guía para educadores
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del profesor
Anuario de estadística universitaria 1991
II Plan de la calidad de las universidades = The second plan for quality of universities
Boletín Informativo INEE N.º 6 noviembre 2021
Actividad física y salud. Guía para familias
EDIF 78. ¿Cuál es el papel y el salario de los directores y directoras de centros educativos?
Premios Irene 2010. La paz empieza en casa
Aula abierta