Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
EDIF 54. Transición de la educación al trabajo: dificultades afrontadas por los diferentes grupos de edad
Guía de conciliación de la vida personal, familiar y laboral en la administración general del estado
Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel B2
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Murcia)
Infoasesoría nº 191. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
Documentación básica sobre educación de adultos
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1991
El aula-taller de tecnología en los centros de educación secundaria
Situación actual de la educación en España a consecuencia de la pandemia
Calanda nº 7. Anexo: quand les artistes peignaient l'histoire de l'Espagne