Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Los fenómenos y las gráficas. Las nuevas tecnologías en la Educación Secundaria Obligatoria
Infoboletín nº 47. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Radiografía de las construcciones escolares públicas en España, 1922-1937
Instituto de bachillerato Cervantes. Miscelánea en su cincuentenario 1931-1981
Vida escolar Nº 93-94
Vida escolar Nº 91
Leer te da más 2001 - 2002 - 2003 - 2004. Plan de fomento de la Lectura
Garapen iraunkorrerako hezkuntzako jardunbide egokien bilduma zn1. IraunKortaSunerako eskolak SAREAn ESenRED
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
Políticas de orientación a lo largo de la vida: "Una tarea en marcha". Informe sobre el trabajo de la "Red europea sobre Políticas de Orientación a lo largo de la vida" (ELGPN), 2009-2010. Informe resumido