Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades. Indicadores en la universidad: información y decisiones
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Palencia)
Edusport. Recursos interactivos para el área de educación física. ESO y bachillerato
Infoasesoría nº 164. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La palabra complementada
redELE nº 10. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Crónicas marcianas. Unidades de secundaria y A-level
Estadística de la enseñanza en España 1995/96. Datos avance y evolución del alumnado
La digestión. El aparato digestivo
Alp.es nº2. Revista de la Consejería de Educación en Suiza