Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Colección legislativa año 1974
Guía para docentes y asesores españoles en Bélgica 2022-2023
Informe 2023 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2021-2022
Homologación y convalidación de títulos y estudios extranjeros. Edición 1989
Actas del XII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Actividades y estrategias para desarrollar la comprensión lectora
Prevención de drogodependencias en la comunidad escolar
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda 2016
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1990-91
El español en Alemania y el sistema educativo alemán
Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 1