Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2008
Sociedad, cultura y religión. Educación secundaria
Revista de educación nº 382. Octubre-Diciembre 2018
Formación profesional a distancia. Formación y orientación laboral. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Materiales para la reforma. Educación Primaria (segundo ciclo). Orientaciones didácticas (Cajas rojas)
Auxiliares de conversación extranjeros en España. Guía del tutor 2024-2025
The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students
Boletín de noticias nº 59
JEFE-Vi I: Contribuciones a las Primeras Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 13 y 14 de octubre de 2017