Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 2. Instrucción, motivación y comunicación

Infoasesoría nº 98. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Boletín Informativo nº 35 Agosto 2022. Eurydice España - Redie

Infoboletín nº 33. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Movimientos y homotecias del Plano Euclídeo en las Matemáticas I de C.O.U.

PISA 2018. La organización escolar. Informe español

Anuario brasileño de estudios hispánicos XVI

Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro de actividades 1 (edición 2001)

IV Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"

Revista de educación nº 329. La ley de calidad