Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Nuevas tecnologías y necesidades educativas especiales. Volumen II. Orientaciones para la atención a la diversidad
Revista de educación nº 168
Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1987/88
Argumentative speech as an answer to terrorism. Unit of work for secondary school philosophy students 15-16 year old
Latín. Ejercicios de traducción. 3º B.U.P.
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 5. Nuestro universo
Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen III. Literatura española del siglo XIX y primer tercio del XX
Diccionario de fútbol
Real Decreto sobre derechos y deberes de los alumnos, 1