Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Latín I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
La integración de alumnos con necesidades educativas especiales : experiencias en el ciclo superior de EGB
La estructura colegiada en los centros educativos: trabajo coordinado y trabajo en equipo
Pirineos nº 11. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 7
Boletín de educación educainee nº 44. Efectos de los compañeros de clase en el rendimiento académico
Guía de auxiliares de conversación españoles en Noruega 2018/2019
Pintura del gobernador, alcaldes y regidores de México. Estudio
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cuenca
Revista de educación nº 78