Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
La movilidad del personal de educación superior. Políticas y programas nacionales. Informe de Eurydice
Catálogo de sellos de la Sección de Sigilografía del Archivo Histórico Nacional. Tomo II. Sellos Eclesiásticos
Alba nº 143. Del 15 al 30 de Abril de 1970
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2005. Junta de Andalucía)
Procedimiento de impresión por flexografía. Artes gráficas. Formación profesional
IEA Compass Briefs in Education. Nº 8
Evaluación de la expresión oral. Educación primaria 2003
Guía para docentes y asesores españoles en Estados Unidos 2022-2023
Revista de educación nº 81
Colección Legislativa año 2017