Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Edificacion docente. Programa de Necesidades de los Centros de Educación General Básica y de Bachillerato
Boletín informativo. Observatorio Profesional. Instituto Nacional de las Cualificaciones nº 2
El aprendizaje permanente en España
Desafiando los límites sexo/género en las ciencias de la naturaleza
Modelo de evaluación para la educación infantil
Estadística universitaria. Avance curso 1999-2000
Revista de educación nº 363. Enero - Abril 2014
Informe sectorial nº 1. Variación datos de las familias profesionales. Trabajadores por cuenta ajena
Aula de español nº 12
Guía del auxiliar. Auxiliares de Conversación en España | 2022-2023