Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Un marco para el desarrollo de la competencia lectora

Formación profesional a distancia. Revestimientos continuos conglomerados

Programa de educación bilingüe en España. Informe de la evaluación = Bilingual education project Spain. Evaluation Report

Revista de educación nº 244

Cuaderno didáctico sobre educación vial y salud

Papeles para el debate nº 2

Guía del Auxiliar. Programa de Auxiliares de Conversación en España 2017/2018

Inventario artístico de Logroño y su provincia III. Morales - San Martin de Jubera

La lectura. Educación primaria 4º curso. Pruebas de evaluación de la comprensión lectora. PIRLS 2001 y 2006

Teoría de la conmutación