Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 229
Memoria de actividades.Consejo de Universidades. 1987-1988
Revista de educación nº 104
Algunas propuestas de trabajo para la integración curricular de las nuevas tecnologías de la información en el ciclo superior de la Educación General Básica
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1998-2. Actos Administrativos. Números del 6 al 12 más 3 números extraordinarios
Revista de educación nº 96
Pruebas para ingreso de religiosos en la Orden de Santiago. Catálogo de los expedientes y relaciones de religiosos existentes en el Archivo Histórico Nacional
La casa y la familia : (el perro de Mariam) : Educación Infantil, 5 años. Manual del alumno
Acción educativa española en el exterior : estadísticas 1994-1995
PHP en la educación. Formación en red