Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Boletín de educación educaINEE nº 76. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (I)

La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Balonmano

Informe sobre la reforma educativa en España. Conferencia de ministros iberoamericanos de educación.

Materiales didácticos de Historia del Arte para secciones bilingües de Rusia

MICON

La educación de personas adultas en Aragón

Evacuación y traslado de pacientes. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias

Boletín de novedades nº 30. Noviembre-Diciembre 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Instituto Nacional de ciencias de la educación

Primer escalafón de maestras de escuelas nacionales existentes en 31 de diciembre de 1933