Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa
Boletín Informativo nº 31 Diciembre 2021. Eurydice España - Redie
Inglés I segunda lengua extranjera. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
¡Leyendo! App (IOS) y (Android)
Es closos de Ca'n Gaia
Adult Skills in Focus 4. ¿Cuál es la relación entre educación, competencia lectora y salud autodeclarada?
Revista de educación nº 294. Los adultos y la educación
Becas 2001/2002
Revista de educación nº 310. Innovación en la enseñanza de las ciencias
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1975