Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Estadística de la enseñanza en España 1994-95. Datos avance y evolución del alumnado
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2012
La salud en España
8 de marzo de 2018. Día Internacional de la Mujer
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2003-2004
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Salamanca
La dirección del centro escolar público
Infoasesoría nº 188. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
Oferta pública de educación a distancia
Tica Tico. Los misterios del agua