Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Boletín informativo nº 17 Verano 2019. Eurydice España - rediE
Azimut. Boletín del Museo Nacional de Ciencia y Tecnología nº 14
Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2024-2025
Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España 1992/93
Infoboletín de Países Bajos nº 2. Boletín de información sobre la enseñanza del español
La red Europea de Escuelas Promotoras de la Salud
Sí, sí, sí. Mi entorno. My environment
Vidrio y Cerámica
Revista de Educación nº 406. October-December 2024
Cuaderno comunicativo. ELE e introducción a la cultura española para secciones bilingües de Rusia. Primer curso sección bilingüe