Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de plástica y pretecnología. Educación especial. Documento nº 6
Pequecuaderno 1
Alba nº 125. Del 15 al 30 Julio de 1969
Profesorado visitante en Alemania. Guía 2023-2024
Alba nº 001. Del 1 al 15 de Abril de 1964
Espiral nº 26. Revista de educación y didáctica del español
Revista de Formación Profesional. Separata nº 1. Programas de Primer Grado
Calendario 2017-2018 (Polonia)
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1988-1989
Programa de primeros auxilios (PAS). Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación Profesional