Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Boletín de educación educainee nº 67. TIMSS 2019. Informe español (II). Contexto de aprendizaje familiar, escolar y del aula
El tren de la salud nº 3. Revista para la promoción de la salud. Comedores escolares
Esquema corporal y orientación espacio-temporal. Iniciación al uso del ordenador
Currículo de lengua y literatura españolas. Cursos III, IV y V. Secciones bilingües de Eslovaquia 2015
Consejo de Europa. EUDISED. Manual del usuario
Enlace nº 103. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Aljamía nº 27. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Alba nº 043. Del 15 al 28 de Febrero de 1966
Rusia y España, universos culturales distantes: interrelaciones literarias
Boletín de Seguridad de la Información nº 14