Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

José Ortega y Gasset 1883-1955. Centenario de su nacimiento

Cristino de Vera: Museo Arqueológico Nacional

Premios nacionales 2001 a la innovación educativa

Medios audiovisuales para la educación. Seminarios y congresos. Ponencias y conclusiones del I seminario internacional de medios audiovisuales en el sistema educativo. Madrid, 1981

IEA Compass Briefs in Education. Nº 24

Revista de educación nº 372. Abril-Junio 2016

La publicidad. Unidad didáctica interdisciplinar de prevención de drogodependencias en Educación Secundaria Obligatoria

Santa Teresa de Ávila en Brasil

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1996-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 18 más 7 números extraordinarios

La clase transformada en las Cortes de Castilla-León