Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Cuadernos de Rabat nº 24. Tareas de español lengua extranjera. Nivel intermedio
Margined@.es nº 14. Instituto Español de Andorra
Enlace nº 116. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Museo Albertina, un paseo en español por la exposición permanente. De Monet a Picasso
Actividad física saludable. Guía para el profesorado de educación física
Infoasesoría nº 140. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Auxiliares de conversación españoles en Portugal. Guía 2024 y 2025
Volumen. Materiales didácticos. Bachillerato
Courses for foreigners in Spain 1979-80
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1954-2. Resoluciones Administrativas. Serie A: números del 26 al 50 ; Serie B: números del 27 al 52 ; Serie C: números del 23 al 41