Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 367. January-March 2015
La aventura de aprender. Cómo hacer un laboratorio electrosonoro
Tecla nº 2/2025. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Programa para la Evaluación Internacional de las Competencias de la población Adulta PIAAC (subtítulos en inglés)
Alba nº 147. Del 15 al 30 de Junio de 1970
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 14 enero 2005
La casa : ¿dónde está el queso? : Educación Infantil, 4 años
Enlace nº 72. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Revista de educación nº 192
Revista de educación nº 151