Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Infoasesoría nº 179. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Informe 2023 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2021-2022

Alba nº 066. Del 1 al 15 de Febrero de 1967

Los símbolos Bliss, en preescolar

Formación profesional. Textil, confección y piel. Grado medio. Grado superior

Revista de educación nº 61

TIMSS 2023. Estudio internacional de tendencias en matemáticas y ciencias. Informe español

Guía para docentes y asesores españoles en Suiza y Liechtenstein 2022-2023

Sociología de la educación. Guía didáctica y textos fundamentales

Informe Nacional de Educación = National Report. 42 reunión, Ginebra, 1990