Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1952-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º semestre
TV ESCOLAR INGLÉS 1º LIBRO DEL MAESTRO
Red digital nº 2. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Enseñantes, aprendices y redes
Cuadernos de Rabat nº 21. Tareas de español lengua extranjera para niveles intermedios (3)
Becas. Curso 2018-2019
Aprendiendo otra lengua: Marco de evaluación de lengua extranjera PISA 2025
Internet aula abierta. Formación en Red
Indicadores del sistema español de ciencia y tecnología 2005
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 1. El curso de inteligencia emocional
Boletín Informativo INEE Nº. 24 enero 2025