Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Calanda nº 4. Revista didáctico-cultural

El sesgo de género en las enseñanzas de la Formación Profesional en España

Revista de educación nº 154

Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo V (Siglo XX)

IEA Compass. Briefs in Education 19. El ciberacoso y el aprendizaje del alumnado. Un análisis del rendimiento académico en 8.º grado a partir de los datos de TIMSS 2019

La clase transformada en las Cortes de Castilla-León

Revista de educación nº 396. Abril-Junio 2022

8 de marzo de 2016. Día Internacional de la Mujer. La educación, la cultura y el deporte por la igualdad

Alba nº 017. Del 1 al 15 de Diciembre de 1964

Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2025 y 2026