Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Convenio Andrés Bello O.R.E.A.L.C. IC-2) Cooperación con organismos internacionales iberoamericanos
redELE nº 30. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Pirineos nº 4. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
El vídeo en el área de Tecnología. Proyecto del plan de extensión área de Tecnología. Curso 1991-1992
Revista de educación nº 351. La transición a la vida activa
Boletín de educación española nº 1. Primer trimestre 2010
Creación de recursos educativos abiertos para la enseñanza
Auxiliares de conversación españoles en Portugal. Guía 2024 y 2025
Madera y mueble. Monografías profesionales
Revista de educación nº 3