Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Revista de educación nº 282. Teoría del currículo
Boletín informativo nº 7. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Quilatador de la plata, oro y piedras
Séptimas Jornadas de Consejos Escolares de Comunidades Autónomas y del Estado. El Consejo Escolar del Estado ante las plenas competencias educativas de las comunidades autónomas
Transatlántica de educación nº 1. Calidad y evaluación
Sistema estatal de indicadores de la educación 2024 (Folleto informativo)
Orientaciones para la enseñanza del inglés (Literacy) en el marco del programa educativo bilingüe en educación primaria
Quién es quién en información y documentación. España 1988
Boca Bilingüe nº 1. Revista de cultura en español y portugués
Ciencias de la Naturaleza. Educación permanente de adultos. Tercer ciclo Graduado Escolar