Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Una pell invisible contra el terrorisme. Unitat didàctica per a valors ètics. 1r ESO
Guía del Ministerio de Educación y Ciencia 73
Leer.es. Abril 2011. Investigar. Leer para aprender ciencias
Discurso politico al rey Felipe III al comienzo de su reinado
El conocimiento del medio. La transversalidad desde la coeducación .Materiales para el profesorado. Unidades 1-6
X Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Evaluación de la integración escolar. 2º Informe
La aventura de aprender. Cómo hacer un proyecto
Directrices para un Plan Nacional de actuación 1983-86 en materia de documentación e información científica y técnica
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Manual de actividades (ciclo 16-18 años)