Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Language and culture assistants to Spain 2019 (Folleto en inglés)
Formato Ibermarc para monografías : manual
Anuario de Estadísticas Deportivas 2024
Centros Docentes. Normas reguladoras sobre clasificación y transformación.
Calidad para todos. Premio Marta Mata año 2007
Boletín de noticias nº 39
Videojuegos y ELE: experiencias y actividades con videojuegos para ELE. Secciones bilingües españolas de la República Checa
Policy Brief 9. ¿Leer es contagioso? Examinando las actitudes y comportamientos en lectura de progenitores y niños
Becas. Curso 2012/2013
Boletín de educación educainee nº 36. Sistema estatal de indicadores de la educación (I): indicadores de escolarización y financiación