Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Sistema Bliss. Enseñanza y uso
El ordenador en Educación Primaria (2º y 3er. Ciclos). Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Guía para la elaboración de un plan de fomento de la lectura en un centro de educación Primaria
Revista de educación nº 31
Informe trimestral de inserción laboral por familias profesionales
Marcos teóricos de PISA 2003. Conocimientos y destrezas en matemáticas, lectura, ciencias y solución de problemas
Auxiliares de conversación españoles en Suiza. Guía 2024 y 2025
Electromecánica de vehículos. Grado medio
Ley orgánica de calidad de la educación
Matemáticas. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1