Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Memorias para el futuro. I Congreso de Estudios Hispánicos en el Benelux
Cinco años del plan EVA (1991-1996)
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. IV
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2022. Informe español
Paralelo 3 nº 2. Boletín de la Dirección de Programas Educativos en Guinea Ecuatorial
Las cifras clave de la educación en la Unión Europea 1997
Infoboletín de Países Bajos nº 25. Boletín de información sobre la enseñanza del español
La investigación sobre eficacia escolar en Iberoamérica. Revisión internacional sobre el estado del arte
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de la lenguas extranjeras : Premios 2001
JEFE-Vi II: Contribuciones a las Segundas Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 17 y 18 de mayo de 2019