Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
La integración de las nuevas tecnologías en los centros. Una aproximación multivariada
Alba nº 033. Del 1 al 15 de Septiembre de 1965
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza
El viaje de Laia. Guía de sensibilización sobre la trata de seres humanos con fines de explotación sexual
Estudiante universitario: Orientación. Información. Futuro
Hispanogalia 2006-2007. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte III
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2003-2004
Creatividad y educación
Prevención de drogodependencias en la comunidad escolar
Premios Irene 2018|2019. La paz empieza en casa