Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Boletín de educación educainee nº 14. El problema del abandono temprano de la educación y la formación
Infoboletín nº 84. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Rapport sur la reforme de l'education en Espagne / Seminaire International sur la Prospective de l' Education
Acción Lectora nº 2: Enseñanza ELE. Abril 2025
La amplificación en la deficiencia auditiva
Educación de mujeres y niñas en Iberoamérica / I Jornadas de Cooperación Educativa sobre Género y Educación, 10-14 de julio de 2006, Antigua (Guatemala)
Boletín informativo nº 44 Febrero 2024. Eurydice España - rediE
Revista de educación nº 152
Cuadernos de Rabat nº 31. Expresión escrita
Enlace nº 61. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia