Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
La aventura de aprender. Cómo hacer barcoding genético
Revista de educación nº 180
Boletín de educación educaINEE nº 78. ICCS 2022. Resultados en competencia cívica y ciudadana
Prácticas sobre educación espacial y paisaje en clase de geografía urbana en contexto AICLE
Convivencia 2011. Premio a las buenas prácticas
Participación educativa nº 13. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La autonomía de los centros educativos
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Profesores bilingües visitantes en Estados Unidos y Canadá
Becas y ayudas a la investigación
Revista de educación nº 393. July-September 2021