Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
That's English! Básico A2.1
Alumnes amb necessitats educatives especials i adaptacions curriculars
IEA Compass. Briefs in Education 7. ¿Está sobrevalorada la democracia? El apoyo de los estudiantes latinoamericanos a las dictaduras
Guía de la integración. Edición 1999
El sistema educativo español. 1998
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2016. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Panorama de la educación 2023. Indicadores de la OCDE. Informe español
Redescubrir la enseñanza
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 6 / Nº 9 / 2019. Participación y mejora educativa. Agenda 2030
redELE nº 22. Revista electrónica de didáctica. Español lengua extranjera