Revista de educación nº 381. July-September 2018
Articles oncluded in this issue: Construction of intuitive representations about sound in preschool children ; Linking the University of Granada CertAcles listening test to the CEFR ; Impact of the economic crisis on school segregation in Spain ; Analysis of the Learning Styles measurement tools ; Numerical magnitude processing and mathematics achievement ; Illiteracy in the first third of the twentieth century: the
creation of schools in Valdés (Asturias) ; Linking coaches and student achievement: PTA in Colombia ; State of scientific practices and educational research. Potential challenges for the next decade ; Social Capital and Social Networks of Teachers: Systematic Review ; Inquiry-based Science Education. A systematic review of Spanish production ; Do experimentation outreach programs improve attitudes towards school science?
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104060
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1995-1996
Campus de excelencia internacional. Presentación de los proyectos seleccionados convocatoria CEI 2011. Proyectos aprobados convocatoria CEI 2009
Espiral nº 31. Revista de educación y didáctica del español 31/2023
Medios audiovisuales para la educación. Seminarios y congresos. Ponencias y conclusiones del I seminario internacional de medios audiovisuales en el sistema educativo. Madrid, 1981
Discurso del Ministro de Educación y Ciencia, informando a la Comisión de Educación de las Cortes sobre la aplicación de la Ley General de Educción y Financiamiento de la ley de Reforma Educativa. Madrid, 14 de febrero de 1972
PISA in Focus 111. ¿Los chicos y las chicas se involucran de forma diferente con las cuestiones globales e interculturales?
Aula de español nº 13
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2007
Tecla nº 3/2021. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Hispanogalia. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte. Anexo II: Estrategias didácticas para el análisis de textos narrativos en la enseñanza secundaria