Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Centres of education and the quality of teaching (proposal for action)
Infoasesoría nº 156. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2014. Área de Educación
La aventura de aprender. Cómo hacer un banco de tiempo
Unidad de Igualdad (Tríptico)
Espiral nº 12. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Leer.es. Mayo 2011. Navegar. Leer en la era digital. Para que no te pierdas en la red
Mérida y la arqueología ilustrada. Las láminas de Don Manuel de Villena (1791-1794)
Lengua árabe. Educación infantil 5 años: El Invierno. Libro del alumno
Cuadernos de Italia nº 1. Español en la escuela media en Italia