Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
La aventura de aprender. Cómo hacer entrevistas
Vida escolar nº 141-142
Revista de educación nº 121
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de plástica y pretecnología. Educación especial. Documento nº 6
ED@D - Enseñanza digital a distancia. Matemáticas ESO
Cursos para extranjeros en España 1971
Lengua castellana y literatura. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1
¡A que no me pillas!
Encuentro Nacional Educación y gobiernos locales: pueblos y ciudades, escuelas de ciudadanía
Infoasesoría nº 176. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo