Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review
Academia 2004. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación
Gramática neerlandesa
Vida escolar nº 102
Historia. Materiales didácticos. Bachillerato
Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo V (Siglo XX)
Actas de las II Jornadas de Estudios Románicos. Nuevas teorías, modelos y su aplicación en lingüística, literatura, traductología y didáctica en los últimos 20 años. Bratislava 2011
Vida escolar nº 76
Materiales nº 21. Mujeres
PISA in Focus 71. ¿Es feliz el alumnado? Resultados de PISA 2015: El bienestar de los estudiantes