Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados

25 años. Certamen jóvenes investigadores 1988 - 2012

Mejor lo hablamos... 2. Material didáctico de ELE para la preparación del examen oral de bachillerato

Experiencias educativas inspiradoras Nº 151. SaludTIC

Apuntes y recuerdos de la escuela del convento (Volumen I y II)

Formación profesional a distancia. Expresión y comunicación. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil

National plan for quality assessment of universities. Overall report 1996-2000

Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2016

Sistema nacional de cualificaciones y formación profesional

Resumen Informativo. Diciembre 2016. INCUAL

Anaquel nº 18. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal