Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992. (Albacete)
Language and culture assistants to Spain 2019 (Folleto en inglés)
¿Teatro? Sí, gracias. Unidad didáctica
Vida escolar nº 68
Las relaciones entre familia y escuela. Experiencias y buenas prácticas. XXIII Encuentro de Consejos Escolares Autonómicos y el Estado
La integración de alumnos con necesidades educativas especiales. Ciclo superior E.G.B.
Colección Legislativa año 2016.
Formación Profesional específica
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda. 2022-2023
II Jornadas de cooperación educativa sobre mujeres, paz y educación