Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1928. Segundo semestre. Números del 53 al 104
El Ebro fuente de vida. Educación Primaria
Formación del profesorado. Centros de profesores y recursos
Procedimiento de troquelado rotativo y plano. Casemaker. Artes gráficas. Formación profesional
Boletín informativo nº 2. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Recomendaciones para el uso no sexista de la lengua. Coeducación
Programa de Evaluación Institucional de la Calidad de las Universidades
Materiales nº 22. Humor
Informe 2009: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
Logopedia escolar digitalizada