Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados

¿Qué relatas? Antología de relatos cortos para la clase de ELE

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1971-2. Resoluciones Administrativas. Números del 26 al 51 e índice 2º trimestre

Estudio europeo de competencia lingüística EECL. Volumen I. Informe español

Archivo Histórico Provincial de Vizcaya

Geometría del plano I. Elementos básicos. Unidad didáctica. Matemáticas. Educación secundaria obligatoria

Revista de educación nº 202

Datos y tendencias de las familias profesionales nº 2

Figuras. Primaria

Plan de formación del profesorado de español de Bélgica y Luxemburgo. 2016 - 2017

Boletín de noticias nº 41