Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Revista de educación nº 146
Cuadernos de Rabat nº 25. Las TICS en el aula de español lengua extranjera. Monográfico
Guía del Auxiliar. Programa de Auxiliares de Conversación en España 2015/16
Revista de educación nº 299. Descentralización y evaluación de los sistemas educativos
Revista de educación nº 254-255. Administración educativa
Buenas PrácTICas 2.0
Proyecto Atenea: La introducción de los ordenadores en los centros educativos. Informe de evaluación = The introduction or computers in schools. Evaluators' report = L' introduction des ordinateurs dans les écoles. Rapport des evaluateurs
Infoboletín nº 77. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Instalación de mobiliario de cocina. Madera y mueble. Formación profesional
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 4º ESO