Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Cuadernos de Rabat nº 30. AICLE: Un nuevo enfoque en la enseñanza del ELE
Infoasesoría nº 185. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Dinamarca y Noruega situación del español y sistema educativo
Cuaderno de actividades de historia y geografía III. Secciones bilingües con lengua española en la República Checa
Antártida Educa
EDIF 51. Reformas en las tasas de las matrículas y movilidad internacional
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España. 2021-22
Buenas prácticas en educación para la ciudadanía global. XI edición Premio Nacional de Educación para el Desarrollo "Vicente Ferrer"
Revista de educación nº 90
Boletín Informativo nº 36 Octubre 2022. Eurydice España - Redie