Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Cuadernos México nº 6. Los cronistas de hoy
Panorama de la educación. Indicadores del la OCDE 2008. Informe español
Vida escolar nº 48
Actas del congreso estatal de formación del profesorado "Conectando Redes" Junio 2010
Estadística del gasto público en educación. Presupuesto inicial años 1985 a 1993
La aventura de aprender. Cómo hacer una historia de vida
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Ciencias sociales, geografía e historia
Revista de educación nº extraordinario año 1989. Los usos de la comparación en ciencias sociales y en educación
Revista de educación nº 116
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 4. Salir adelante