Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Dibujo técnico. Materiales didácticos. Bachillerato
Exposición virtual: Dalí-arte-Dalí-ciencia-Dalí-sueño-Dalí-realidad-Dalí
La libre circulación de profesionales en Europa, y su incidencia en España
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2009
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Natación y sus especialidades deportivas
Biología. Materiales didácticos. Bachillerato
PISA 2022. Competencia financiera. Informe español
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Balonmano
El espíritu emprendedor. Motor de futuro. Guía del profesor
Vida escolar nº 43