Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Boletín informativo nº 5 Mayo 2018. Eurydice España - rediE
Vida escolar nº 206
Inventario artístico de Logroño y su provincia II. Cenicero-Montalbo en Cameros
Boletín de educación educainee nº 4. Estrategia, educación y formación 2020. Seguimiento y monitorización
Cultura, sociedad y política en el mundo actual
That's English! Vocabulario y gramática 1
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades de la Nación. 1934
Guía para docentes y asesores españoles en China 2015
España, el movimiento educativo durante el curso 1958-59
Revista de educación nº extraordinario año 2001. Globalización y educación