Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
El juego y el juguete. Material de apoyo
Boletín Consejería de Educación en Nueva Zelanda. Edición anual: 2016
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre 2015-2016. B1.2 - ALCE
Latín. Ejercicios de traducción. 3º B.U.P.
Matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Aula abierta
Datos y cifras de la enseñanza en España 1966
Una educación de calidad para todos y entre todos. Propuestas para el debate.
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1960-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
An invisible skin against terrorism. Unit of work for citizenship 11-12 year old secondary school students