Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Acti/España nº 26. Actividades para la clase de español. 2022
Vida escolar nº 133 - 134
Guía para auxiliares de conversación en Irlanda 2020
Materiales Didácticos 1. Lengua Extranjera: Inglés. 1er Ciclo Secundaria Obligatoria
El aprendizaje de las matemáticas y las ciencias en educación escolar: logros y motivación. Informe Eurydice
Boletín de noticias nº 51
Vivo y aprendo. Los juguetes. Nivel 1-2. El consumo. Fichas de trabajo
Mosaico nº 19. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Los estudios de un joven de hoy
Enlace nº 82. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia