Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Pedro González
Secretariado. Grado superior
El valor de ser superdotado
A bibliometric analysis of academic literacy: a review of the state of the art, from the past to the future
Aptitudes y conocimientos básicos para el ingreso en la Universidad Politécnica
Revista de educación nº 225-226
Acti/España nº 15. Actividades para la clase de español
Videocine en las ciencias sociales
Evaluación de actividades de formación
Lengua castellana y literatura. Materiales didácticos. Bachillerato