Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Glosas Emilianenses
Enlace nº 69. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Boletín de educación educainee nº 30. ¿Qué determina la calidad de los profesores? El rol de los cursos de formación y la motivación
Espiral nº 3. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Bibliotecas escolares. Premios 2009
Educación especial
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2008
Guía para docentes y asesores en Italia 2018
Revista de educación nº 73
Diseño curricular base. Educación infantil