Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Alba nº 047. Del 15 al 30 de Abril de 1966
Adult Skills in Focus 13. ¿Evoluciona la brecha de género en lectura y matemáticas entre la infancia y la edad adulta?
Guía del Auxiliar. Auxiliares de Conversación en España | 2020-21
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1998-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 5 más 3 números extraordinarios y 1 anexo
Guía para docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia
El aprendizaje experto
Infoboletín de Países Bajos nº 19. Boletín de información sobre la enseñanza del español
PIRLS - TIMS 2011. Estudio Internacional de progreso en comprensión lectora, matemáticas y ciencias. IEA. Volumen I. Informe español
Nuevo Pirineos nº4/2022. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
Conferencia Internacional sobre planeamiento de la Educación Informe final