Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 4 (fascículo 1)

Auxiliares de conversación españoles en Tailandia. Guía 2022-2023

Memoria de actividades de I+D+I 2002. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología

Revista de Formación Profesional. Separata nº 2. Reglamento de los centros de formación profesional

Opciones energéticas: energías tradicionales y energías alternativas

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1927. Primer semestre. Números del 1 al 51

Programación didáctica de ESPA. Programaciones didácticas. Nivel I - Módulo I. Ámbito de comunicación. Lengua extranjera: inglés

Literatura a escena. Una experiencia didáctica en el IES Severo Ochoa de Tánger

Estudiar español en Bulgaria

Argumentative speech as an answer to terrorism. Unit of work for secondary school philosophy students 15-16 year old