
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
El Proyecto Viérnoles. Documento de educación ambiental
Marcos teóricos y especificaciones de evaluación de TIMSS 2003
Revista de educación nº 115
Teacher Snippets. ¿Qué ideas erróneas tienen los alumnos sobre la gravedad?
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 8. Un nuevo mundo a tus pies: La tecnología
Espiral nº 24. Revista de la Consejería de Educación en Bulgaria
EDIF 86. ¿Cómo se organiza el curso escolar en los países de la OCDE?
Vida escolar nº 53
Guía de recursos didácticos. Lengua extranjera: inglés. Educación Secundaria Obligatoria
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1998-1999