
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Tinta China nº 15. Revista de la Consejería de Educación en China
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 17 junio 2005
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 8. Análisis y diagnóstico río Guadalope. Realidad socioeconómica que se enfrenta al futuro. Diagnóstico para el desarrollo de río Guadalope
Docentes y asesores españoles en Polonia. Guía 2025 y 2026
Colección boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel. Nº 1. Escolas cara a sostibilidade en Rede - ESenRED
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1918
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 3. Uno más uno son...cinco
Boletín de noticias nº 57
Leer.es. Marzo 2012: Buscar. Bibliotecas escolares. Biblioteca escolar y nuevas alfabetizaciones
IEA Compass Briefs in Education. Nº 1