
Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 370
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2008
PISA in Focus 96. ¿Cómo se relacionan las políticas de elección de centro con la diversidad social en los centros educativos?
Volumen. Materiales didácticos. Bachillerato
Leyendas de la Amazonía brasileña
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades de la Nación. 1933
Guía de asesores y docentes españoles en Portugal. 2019
Teoría y práctica del viaje educativo
Guía de auxiliares de conversación españoles en Suecia 2017/2018
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1990
Revista de educación nº 195