Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
EDIF 67. ¿Por qué es importante el Objetivo de Desarrollo Sostenible (SDG4) en los países de la OCDE?
Revista de educación nº 97
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 2. Quiero participar: aún soy útil
Palencia. Curso 1997-1998. Guía del estudiante
Cuadernos de Rabat nº 16. Tareas de español lengua extranjera para niveles iniciales (1)
Vida escolar nº 193 - 194
IEA Compass Briefs in Education. Nº 13
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Teruel)
Intelex. Manual de referencia. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)
Pla Provincial de Formació del Professorat. Curs 1992-1993. Direcció Provincial de Balears