Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Manual de actividades (ciclo 6-12 años)
Actas del XII congreso brasileño de profesores de español. Del 28 de agosto al 1 de septiembre de 2007. Cuiabá - Mato Grosso - Brasil
Estudiar en España
Instalación y mantenimiento electromecánico de maquinaria y conducción de líneas. Grado medio
Boletín Informativo INEE Nº. 24 enero 2025
Auxilio para auxiliares. Propuestas para la clase de español con el auxiliar de conversación 2010
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1996-2. Actos Administrativos. Números del 19 al 53 más 9 números extraordinarios
Materiales para la enseñanza multicultural nº 18. La alianza de civilizaciones: cultura para la paz
Becas y ayudas a la investigación
Formación profesional. Servicios socioculturales y a la comunidad. Grado medio. Grado superior