Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Informe para el profesorado
Becas de formación de profesorado y personal investigador en España y el extranjero
PISA in Focus 126. Formar la cultura financiera de los estudiantes: el papel de los padres y el entorno socioeconómico
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Matemáticas
Memoria de actividades. Consejo de Universiades. 2004-2005
Alba nº 158. Del 1 al 15 de Diciembre de 1970
Papeles para el debate nº 1
Banco de imágenes y sonidos
La reforma educativa en marcha : aplicación de la ley de educación, 1971
Guía para docentes y asesores españoles en Suiza y Liechtenstein 2022-2023