Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Proyecto Atenea: iniciación a la informática para docentes

Profesorado visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía 2022-2023

Memoria de actividades.Consejo de Universidades. 1987-1988

Vida escolar nº 68

Mediterráneo nº 4. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1959-3. Resoluciones administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre

El cambio climático

PISA in Focus 87. ¿Han adquirido los jóvenes de quince años una mayor conciencia ecológica con el paso de los años?

Lanbide orientazorako fitxak vol. 1

Revista de educación nº extraordinario año 2012. Políticas públicas de apoyo y refuerzo educativo