Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Desafiando los límites sexo/género en las ciencias de la naturaleza

Alba nº 148. Del 1 al 15 de Julio de 1970

El plan nacional de I+D+I año 2000-2003 en cifras

Guía de auxiliares de conversación en Estados Unidos. Curso 2016-2017

Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2017

La formación del profesorado en España (1837-1914)

Memorias para el futuro. I Congreso de Estudios Hispánicos en el Benelux

Bibliografía de la Psicología

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Octubre. Números del 119 al 133

Revista de educación nº 316. Sistemas educativos más allá de la OCDE