Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Revista de educación nº 102

Programa de aprendizaje de conceptos

Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 11. Indicadores y estudios de evaluación de las comunidades autónomas-2

Recursos didácticos comentados nº 1

Boletín de Seguridad de la Información nº 12

La biblioteca en la escuela

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIII

Inventario artístico de Palencia y su provincia II

Boletín informativo nº 50 Febrero 2025. Eurydice España - rediE

Revista de educación nº 168