Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
La formación continuada del profesorado de ciencias en Iberoamérica. Nivel medio
Transatlántica de educación nº 24. El programa de Centros de Convenio en México, Centroamérica y el Caribe
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1936. Abril. Números del 41 al 53
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad , vol. IV
Teaching guide. Open Government. Compulsory Secondary Education
Música. Materiales didácticos. Bachillerato
PIRLS - TIMS 2011. International study on progress in reading comprehension, mathematics and sciences. IEA. Volume II
Revista de educación nº 65
Colección legislativa año 1954
Educación para la convivencia. Selección de textos orientativos. Área social, 7º curso de EGB