Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Un recorrido por la Expo del agua y el desarrollo sostenible Propuesta didáctica para la educación primaria. Guía para el profesorado
Guia didàctica. Govern obert. Batxillerat
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia 2005. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 4 números extraordinarios
PIRLS 2006. Estudio internacional de progreso en comprensión lectora de la IEA. Informe español
Homenaje a Pablo Casals
El colonialismo
Enlace nº 96. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Nomenclator de los Centros Docentes de la provincia de Madrid
Revista de educación nº 154
Vida escolar nº 224