Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
La fuga de talentos
Informe anual sobre el estado y situación de las Enseñanzas Artísticas. Curso 2009-2010
Margined@.es nº 11. Instituto Español de Andorra
Diseño y desarrollo del currículo en sistemas educativos descentralizados. Estudio comparado y prospectiva para España en el marco de la reforma curricular de la LOMLOE
Datos básicos del sistema universitario español. Curso 2013-2014
Cuadernos de Rabat nº 18. Tareas de español lengua extranjera para niveles intermedios (1)
Cambio social y formación permanente
Educación y constitución
La Educación Secundaria Obligatoria a debate. Situación actual y perspectivas
Seminario 2003. "Inmigración y educación: la intervención de la comunidad educativa"