Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Mediterráneo nº 5. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania. Junio de 2013. Volumen II: EPELE Nápoles (II)
Boletín de novedades nº 29. Septiembre-Octubre 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Guía para docentes y asesores españoles en Andorra 2022-2023
Vida escolar nº 127
Boletín de educación educainee nº 10. Factores determinantes del rendimiento educativo internacional
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2005
Boletín de Seguridad de la Información nº 8
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1965-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 25 e índice 1º trimestre
¿Qué hemos aprendido de diez centros PAC? "Lo difícil no es acordar qué hacer, sino hacerlo bien"
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen V. Curso 1942-43