Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

Cuadernos de Rabat nº 29. Tareas de español como lengua extranjera

Producción por mecanizado. Grado superior

Atlas de Joan Martines (año 1587). Lámina nº 08. Chipre

Revista de educación nº 166

PISA in Focus 75. ¿Se reduce la calidad de los resultados de aprendizaje cuando la educación se amplía para incluir al alumnado desaventajado?

Anuario de estadísticas deportivas 2014

Estadística básica de personal al servicio de las universidades. Profesorado universitario. Curso 2004-05

Artes gráficas

Vida escolar nº 72-73

Criterios de evaluación de la I+D en ciencias sociales