Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Programa de educación bilingüe en España. Informe de la evaluación = Bilingual education project Spain. Evaluation Report
Archivos Estatales
Fitxes per a l'orientación professional vol. 3
Boletín de novedades nº 17. Septiembre - Octubre 2018. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Ministerio de Cultura y Deporte
Calanda nº 14. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
La educación del subnormal
TV ESCOLAR INGLÉS PRIMERO
Escalafón General Fusionado del Magisterio Primario con arreglo a su situación en 1º de enero de 1912. Maestras.
EDIF 51. Reformas en las tasas de las matrículas y movilidad internacional
Formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. Bélgica y Luxemburgo, curso 2012/2013