Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
El aprendizaje de las matemáticas y las ciencias en educación escolar: logros y motivación. Informe Eurydice
Revista de Bachillerato nº 11. Julio - Septiembre 1979
Titulaciones universitarias. (Directrices generales propias)
PISA in Focus 84. ¿Qué tipo de actividades son comunes entre los adolescentes que trabajan bien con otros?
Boletín informativo nº 4. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Documentación pedagógico-artística del programa MUS-E ®
Revista de educación nº 382. Octubre-Diciembre 2018
Despertemos
Escalafón General Fusionado del Magisterio Primario con arreglo a su situación en 1º de enero de 1912. Maestras.
El mundo estudia español. 2016