Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Revista de Formación Profesional. Separata nº 2. Reglamento de los centros de formación profesional

Boletín de educación educainee nº 55. TALIS 2018 (II). La autoeficacia y satisfacción del profesorado

Formación profesional a distancia. Metodología del juego. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil

PISA 2018. La organización escolar. Informe español

Materiales quinto centenario nº 9. Así fue 1992

Enlace nº 91. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Cultura popular juvenil

Antonio Machado. Su vida, su obra

Industrias alimentarias. Monografías profesionales

EDIF 67. ¿Por qué es importante el Objetivo de Desarrollo Sostenible (SDG4) en los países de la OCDE?