Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
 - Boletín de educación española nº 1. Primer trimestre 2010
 - Nutrición saludable y prevención de los trastornos alimentarios
 - El medio escolar y prevención de las drogodependencias
 - Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Octubre 2013
 - Auxiliares de conversación españoles en Tailandia. Guía 2024 y 2025
 - Hostelería y Turismo
 - Materiales para enseñar los estándares nº 5. Las comunidades
 - Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales I. Materiales didácticos. Bachillerato
 - Hoja de cálculo y enseñanza. Recursos para la formación 1988
 - Centros Docentes. Normas reguladoras sobre clasificación y transformación.



