Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Becas. Curso 2023-2024
Programación de lengua extranjera. Inglés (1). Secundaria obligatoria. 3er. curso
Guía de la universidad 1991
Comunicación audiovisual. Materiales didácticos. Bachillerato
Materiales didácticos de Historia del Arte para secciones bilingües de Rusia
Unidades didácticas activas
Academia 2004. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación
Graduado escolar. Técnicas de estudio
Seminario sobre el proyecto para la reforma de la enseñanza
Ayudas para la formación e intercambio de personal investigador entre industrias y centros públicos de investigación