Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
El mundo estudia español. 2012
La reforma universitaria española. Evaluación e informe
Salud laboral. Industrias alimentarias. Formación profesional
Boletín de educación educainee nº 21. PISA 2012 Informe español
Guía para auxiliares de conversación españoles en Australia. Curso 2022-2023
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1972-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 e índice 1º trimestre
Colección legislativa año 1958
Estudios de gestión y administración universitaria. Apuntes de una doble experiencia: Estados Unidos y España
Analfabetismo en Europa. Estrategias y prácticas
Vida escolar nº 193 - 194. Suplemento