Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
 - Policy Brief 17. PIRLS para docentes: hacer los resultados de PIRLS más útiles para profesionales
 - Revista de educación nº 169
 - Lengua extranjera: Francés. Materiales Didácticos. Bachillerato
 - Hoja de cálculo en la enseñanza
 - Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1961-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 52 e índice 2º trimestre
 - Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual.Área de socialización. Educación especial. Documento nº 2 (2ª edición)
 - Infoasesoría nº 179. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
 - Homologación y convalidación de títulos y estudios extranjeros. Edición 1995
 - Diccionario ilustrado árabe-español
 - Tesis doctorales 1995/1996



