Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo V (Siglo XX)

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2010

PISA in Focus 127. Menos libros y más software educativo: ¿cómo han cambiado los entornos de aprendizaje en casa desde 2015?

Acción Lectora nº 1: Didáctica. Septiembre 2024

Materiales nº 26. Los recursos de Internet

Presentación del proyecto ALFA ( Acceso y Localización de Fundaciones por Actividades)

Hacia una teoría de la comunicación de masas

Boletín Informativo INEE Nº. 18 diciembre 2023

Tecla nº 1/2018. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Ciencias en PISA. Pruebas liberadas