Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Infoboletín nº 73. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Tecnologías de la información: humanidades y ciencias sociales. Materiales didácticos. Bachillerato
Español básico para Brasil
La educación del subnormal
Observatorio de Tecnología Educativa nº 93. Moodle: enseñanza online y complemento de tus clases presenciales
PISA in Focus 124. Gestión del tiempo ante la pantalla: cómo proteger y equipar a los alumnos frente a las distracciones
Profesorado visitante en Canadá. Guía 2023-2024
Papeles europeos nº 1
Alp.es nº2. Revista de la Consejería de Educación en Suiza
Infoboletín de Países Bajos nº 23. Boletín de información sobre la enseñanza del español