Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 383. January-March 2019
Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Marco de la evaluación
Pruebas de las Evaluaciones de diagnóstico de 2.º de Educación Secundaria Obligatoria. Curso 2024-2025
Índice de legislación educativa (año 1992). Material de apoyo a la función inspectora y a los administradores de la educación
Report on the assessment of the quality of universities in Spain
Informe sobre la agenda y mapa de actualidad en el tratamiento informativo de los medios de comunicación social en relación con la educación
Boletín de educación educainee nº 22. PISA 2012 Informe internacional
Bibliografía del Camino de Santiago (Tomo I)
Actividades didácticas de/en español nº 1
Enlace nº 66. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia