Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

Boletín informativo nº 48 Octubre 2024. Eurydice España - rediE

Directores de Centros Docentes en la Unión Europea

Tinta China nº 9. Revista de la Consejería de Eduación en China

Aljamía nº 2. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Boletín de Seguridad de la Información nº 5

Boca Bilingüe nº 8. Revista de cultura en español y portugués

II Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención del abandono escolar y la prevención y atención del acoso escolar

Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales

Formación profesional a distancia. Revestimientos en láminas

Mosaico nº 7. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Internet y las nuevas tecnologías