Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
IX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Espiral nº 14. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
España. El movimiento educativo durante el año escolar 1965-1966
Evacuación y traslado de pacientes. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cuenca
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2012
Anuario brasileño de estudios hispánicos X
Biología y geología. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
España 2002. Presidencia de la Unión Europea en el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Calendario de actividades
Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2024-2025