Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Tecla nº 2/2015. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 9. Evaluaciones y proyectos educativos de la Unión Europea
Enlace nº 106. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Segunda lengua extranjera: francés. Materiales didácticos. Bachillerato
Teoría de la conmutación
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel B2
Memoria de actividades de I+D+I 2002. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología
La formación en las Escuelas de Segunda Oportunidad (E2O) acreditadas en España: perfil, trayectoria y condiciones de éxito de las y los jóvenes
El espacio europeo de educación superior en 2012: Informe sobre la implantación del proceso de Bolonia
L.O.G.S.E. Ley orgánica de ordenación general del sistema educativo