Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Nueve: Tratamiento motriz
Panorama de la Educación. Indicadores de la OCDE 2017. Informe español
Reglamentación de los centros no oficiales de enseñanza media
Instituto Nacional de Reeducación de Inválidos : rehabilitación y formación docente-profesional de inválidos en la adolescencia : curso escolar 1959-60
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 4. Gestiono un restaurante
¡Conócenos¡ get to know us!
Enlace nº 60. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
El colegio. Comunicación bimodal
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2013-2014
El profesorado universitario: Situación en España y tendencias internacionales