Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Nuevo Pirineos nº1/2019. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
Actas del XXII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. La integración de las TIC en la enseñanza de ELE en Brasil
Guía del Auxiliar. Programa de Auxiliares de Conversación en España 2017/2018
Alba nº 043. Del 15 al 28 de Febrero de 1966
Revista de educación nº 212-213
Vida escolar nº 95
Antología de textos literarios y su aprovechamiento didáctico para las clases de ELE en enseñanza secundaria marroquí
Aljamía nº 23. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Andrés Segovia
Lengua árabe. Educación infantil 5 años: El otoño. Libro del alumno