Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín IV Centenario de la muerte de Cervantes
Infoasesoría nº 145. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Formación Profesional Reglada: Informe sobre la experimentación de módulos profesionales I. Curso 1991-1992
Revista de educación nº 227-228
Boletín Informativo INEE Nº. 27 julio 2025
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno
Biblioteca virtual redELE nº 16
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1979 (IX) de la red INCIE-ICEs
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
Actividades Agrarias. Técnico en Jardinería. Grado Medio