Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
ED@D - Enseñanza digital a distancia. Matemáticas ESO
Plan Nacional de Investigación Científica, Desarrollo e Innovación Tecnológica. 2004-2007. Volumen II: Áreas prioritarias
Alba nº 138. Del 1 al 15 de Febrero de 1970
La unión europea y su política educativa, Tomo I-II.
Revista de educación nº 284. Teoría de la formación del profesorado
La residencia de estudiantes
PISA in Focus 111. ¿Los chicos y las chicas se involucran de forma diferente con las cuestiones globales e interculturales?
Internacionalización de la educación superior en España. Reflexiones y perspectivas
Calambur nº 2. Boletín de la UAEE sobre el Centro Europeo para las Lenguas Modernas
Alba nº 071. Del 15 al 30 de Abril de 1967