Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Escalafón de catedráticos de universidad, 1974
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Junio 2013
¡Te lo cuento por el camino! Rutas culturales españolas. Unidades de secundaria y A-level
Tarjetas de símbolos Bliss
Problemática de la promoción estudiantil
Revista de educación nº 272. Educación compensatoria
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1996-1997
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 2001)
Datos y cifras de la enseñanzas en España 1969 , vol. II
Estudiar en España. Convalidaciones y homologaciones