Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

La aventura de aprender. Cómo hacer un taller de prototipado colaborativo

Homologación y convalidación de títulos y estudios extranjeros. Edición 2000

Servicio de Inspección Técnica de Educación. Documento de organización del Centro. B.U.P. Privado. Memoria informativa 1990-91

Ampliación de los sistemas de representación técnicos y gráficos. Materiales didácticos. Bachillerato

Pirineos nº 11. Revista de la Consejería de Educación en Andorra

Guía para auxiliares de conversación españoles en Noruega 2020

Sistemas de comunicación verbal y no verbal. Las tecnologías de la información y la comunicación en la educación secundaria. Lengua castellana y literatura

Enlace nº 61. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Mis unidades de español. Primer cuatrimestre. B1.1. ALCE

Boletín de Seguridad de la Información nº 14