Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Formación profesional. Edificación y obra civil. Grado medio. Grado superior
El español como lengua extranjera en Portugal III: Retos de la enseñanza de lenguas cercanas
Revista de educación nº 289. La enseñanza comprensiva y sus reformas
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Palencia
Centro de Recursos Didácticos de París
Transatlántica de educación nº 19. México y España: 40 años de destinos compartidos
Boletín de Seguridad de la Información nº 16
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1998
Informe 2022 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2020-2021
Alba nº 016. Del 15 al 30 de Noviembre de 1964