Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. TIMSS
Boletín de noticias nº 28
Premios nacionales 2001 a la innovación educativa
Primer decenio de la enseñanza laboral. Tomo I. Sección 2ª
Leer.es. Octubre 2011. Calcular. Aprender a comprender matemáticas. Para la lectura de textos de contenidos matemático
Dietética. Grado superior
Colección Legislativa año 2008.
Calendario 2018-2019 (Polonia)
Cultivos del huerto escolar. D) Zona mediterránea. Programa de educación en alimentación y nutrición
Tecla nº 1/2014. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda