Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Vida escolar nº 153 - 154

Cómo miramos (Versión reducida)

Catálogo de equipo y material didáctico normalizado para Formación Profesional

Infoasesoría nº 132. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Español para fines específicos. Actas del III CIEFE. III Congreso Internacional de español para fines específicos. Utrecht, noviembre de 2006

Revista de educación nº 37

El espacio europeo de educación superior en 2015. Informe sobre la implantación del Proceso de Bolonia

La geografía y la historia dentro de las ciencias sociales: hacia un curriculum integrado

Materiales para enseñar los estándares nº 5. Las comunidades

Enlace nº 87. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia