Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Anuario de Estadísticas Deportivas 2024

Revista de Bachillerato nº 12. Cuaderno monográfico 4. Octubre - Diciembre 1979

Régimen General de Ayudas al Estudio. Curso académico 1982-1983

Boletín Informativo INEE N.º 1 enero 2021

Alba nº 118. Del 1 al 15 de Abril de 1969

Videograbación XXV edición del Festival Internacional de Teatro Escolar en español

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 28 octubre 2005

Llengua catalana i literatura. Secundaria obligatoria. Materials didàctics 1

EDIF 63. ¿Cómo afectan los sistemas de admisión al número de matriculados en la educación terciaria pública?

Claves para trabajar la interculturalidad y la inclusión con adolescentes y jóvenes. Guía de educación intercultural para Educación Secundaria