Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Contrastes. Módulos 1º, 2º y 3º

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1941-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26

Guía para la formación en centros sobre las competencias básicas

Mosaico nº 43. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Discurso politico al rey Felipe III al comienzo de su reinado

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1985-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 25 más 2 números extraordinarios e índices del 4º trimestre 1984 y 1º trimestre 1985

Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en 1990

Tecla nº 1/2022. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Revista de educación nº 250-251

Comité de Cooperación Internacional para la reforma de la educación en España. Informe final