Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en 1989
Aula de español nº 10
Boletín informativo nº 52. Junio 2025. Eurydice España - rediE
El altavoz nº 5. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Programación didáctica de ESPA. Programaciones didácticas. Nivel I - Módulo II. Ámbito científico tecnológico
SSES. Estudio sobre las Competencias Sociales y Emocionales. Marco de evaluación
Folletos Formación Profesional básica, grado medio y grado superior
Revista de Bachillerato nº 11. Cuaderno monográfico 3. Julio - septiembre 1979
La publicidad. Unidad didáctica interdisciplinar de prevención de drogodependencias en Educación Secundaria Obligatoria
Revista de educación nº 256-257