Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Archive of the Crown of Aragon
Infoboletín nº 33. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Revista de Educación nº 406. October-December 2024
Programa movilizador de biotecnología
Integración curricular del vídeo en la enseñanza. Propuestas de trabajo 1987
Profesorado Visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía para docentes y profesores españoles 2021-22
Buenas prácticas en educación para la ciudadanía global. XII Premio Nacional de Educación para el Desarrollo «Vicente Ferrer»
La convivencia en los centros escolares como factor de calidad. Construir la convivencia
Revista de educación nº 375. Enero-Marzo 2017
Revista de educación nº 198