Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Currículo de lengua y literatura españolas para secciones bilingües hispanorusas. Cursos 5º, 6º, 7º y 8º
IEA Compass Briefs in Education. Nº 16
Espiral nº 23. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Boletín de educación educainee nº 47. Alumnos de bajo rendimiento: por qué se quedan atrás y cómo se les puede ayudar
Neurociencia y Neuropsicología educativa
Juegos y materiales manipulativos como dinamizadores del aprendizaje en matemáticas
Tecla nº 1/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido
Prácticas de buena gestión en centros educativos públicos
Infoboletín nº 28. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
II Jornadas de formación del profesorado de español 09