Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Boletín de educación educainee nº 51. PISA 2015. Informe español
Auxiliares de conversación españoles en Irlanda. Guía 2023-2024
IEA Compass Briefs in Education. Nº 25
Tratar los conflictos en la escuela sin violencia
Calanda Nº 17. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Auxiliares de conversación españoles en Canadá. Guía 2024 y 2025
Boletín informativo nº 16 Junio 2019. Eurydice España - rediE
Formación profesional. Vidrio y cerámica. Grado medio. Grado superior
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1941-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2016. Informe español