Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Academia 2006. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación. Informes de los intercambios de orientadores
Leer.es. Marzo 2012: Buscar. Bibliotecas escolares. Biblioteca escolar y nuevas alfabetizaciones
Concurso literario en español 2022 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
La aventura de aprender. Cómo hacer un RAP
Vida escolar nº 66
Anaquel nº 1. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2008
Directorio de las universidades españolas 1998
La biblioteca en la escuela
Promover el placer de leer en la educación primaria