Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Espiral nº 32 Revista de educación y didáctica del español
Revista de educación nº 301. Europa y la educación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 2006. Actos Administrativos. Números 1 al 4 más 3 extraordinarios.
La reforma universitaria española. Evaluación e informe
Policy Brief 7. Rendimiento académico avanzado: explorando las diferencias entre países en el logro de la excelencia educativa
Infoboletín nº 83. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Revista de educación nº 352. Las TIC en la educación obligatoria: de la teoría a la política y la práctica
PISA in Focus 93. ¿Por qué no hay más chicas que decidan emprender carreras profesionales de ciencias?
Geografía de España. Materiales para la enseñanza de la historia de España en secciones bilingües
Becas. Curso 2015/2016