Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 7 octubre 2005

Formación en centros de trabajo (FCT)

Docentes y asesores españoles en Alemania. Guía 2023-2024

Infoboletín nº 30. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Azulejo para el aula de español nº 7

Integración curricular del vídeo en la enseñanza. Propuestas de trabajo 1987

Contrastes. Módulos 4º, 5º y 6º

Recursos de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania

Revista de educación nº 359. Las posibilidades de la voz del alumnado para el cambio y la mejora educativa

Análisis y control. Grado superior