Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Informe 2017 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2015-2016
PISA in Focus 126. Formar la cultura financiera de los estudiantes: el papel de los padres y el entorno socioeconómico
Concurso literario en español 2018 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
La mezquita de Córdoba
PIRLS 2006. Marcos teóricos y especificaciones de evaluación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2007
Colección legislativa año 1967
Alumnos con necesidades educativas especiales y adaptaciones curriculares
Cartas para el humanismo social
Asesores españoles en Costa de Marfil. Guía 2025 y 2026