Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Programación didáctica de geografía e historia para las secciones bilingües hispano-rusas. Cursos 5º, 6º, 7º y 8º

Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1973

Homologación y convalidación de títulos y estudios extranjeros. Edición 2000

Alba nº 087. Del 15 al 31 de Diciembre de 1967

EI sistema universitario español

Boletín informativo nº 2. Unidad de Igualdad de Género del MECD

Los hábitos lectores de los adolescentes españoles

Auxiliares de conversación españoles en Nueva Zelanda. Guía 2024 y 2025

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXI

Enlace nº 84. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia