Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados

Operaciones de mantenimiento preventivo del vehículo y control de su dotación de material. Sanidad. Formación profesional

PISA in Focus 100. ¿Los sentimientos de pertenencia del alumnado respecto al centroeducativo han disminuido con el paso de los años?

Las enseñanzas profesionales en España 1962

Boletín de educación educainee nº 39. Los resultados de aprendizaje en matemáticas en PISA 2012

Introducción a la comunicación bimodal

Revista de educación nº 252

Enlace nº 54. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Luces de Bohemia. Esperpento = Luzes da Boémia. Esperpento

Boletín de educación educainee nº 61. PISA 2018. Competencia financiera. Rendimiento de los estudiantes

Memoria de actividades, enero-diciembre 2011 / Conferencia Sectorial de Cultura