Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Julio de Pablo
Premios Sant Jordi 2008
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Albacete
IV Jornadas de formación del profesorado de español. 8 - 9 de septiembre de 2011
Actividad física y salud de 3 a 6 años. Guía para familias
Boletín de educación educainee nº 14. El problema del abandono temprano de la educación y la formación
Secciones Bilingües de español en Europa central, oriental y China. Guía 2022-2023
Panorama de la Educación 2019. Indicadores de la OCDE. Informe español. Versión preliminar
Guía para estudiar en Países Bajos. Consejería de Educación de España en Países Bajos
Guía para docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda 2021-2022