Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Formación profesional. Reconocimiento y acreditación de competencias profesionales
Formación profesional a distancia. Paneles prefabricados
Obras de albañilería. Grado medio
Formación profesional. Administración y gestión. Grado medio. Grado superior
Revista de educación nº 351. La transición a la vida activa
Tecla nº 3/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda.
España, el movimiento educativo durante el curso 1958-59
Revista de Bachillerato. Suplemento del nº 15. Julio - Septiembre 1980
Red digital nº 1. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Tecnologías y educación horizonte de un cambio
Estadística de la enseñanza en España 1995/96. Datos avance y evolución del alumnado