Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista de educación nº extraordinario año 2003. Ciudadanía y educación
Calendario 2013-2014 (Polonia). Expresiones populares españolas
Alba nº 049. Del 15 al 31 de Mayo de 1966
Pablo Serrano : exposicion antológica : Museo Español de Arte Contemporáneo
Orientaciones para el desarrollo e implementación del Programa Educativo Bilingüe en el segundo ciclo de Educación Infantil
Joomla!. La web en entornos educativos. Formación en red
S.P.P.O.
Víctimes del terrorisme i drets humans. Unitat didàctica per a valors ètics. 4t ESO
Revista de Bachillerato nº 11. Julio - Septiembre 1979
Formación profesional a distancia. Pinturas y barnices. Módulo 5. Introducción al módulo