Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Colección legislativa año 1959
Boletín de noticias nº 46
Materiales didácticos. Área de educación física. Primer ciclo. Educación secundaria obligatoria
Revista de educación nº 106
Colección legislativa año 2000
Transatlántica de educación nº 5. El manifiesto educativo
Textos ELE y educación en valores
Puente nº 7. Boletín informativo de la Agregaduría de Educación de la Embajada de España en Rusia
Informe 2013 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2011-2012
Menéndez Pelayo. Cien años después. Actas del Congreso Internacional