Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista del Observatorio Tecnológico
Memoria de actividades de I+D+I 2000. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español 2015
Revista de Bachillerato nº 11. Cuaderno monográfico 3. Julio - septiembre 1979
Procedimiento de impresión por flexografía. Artes gráficas. Formación profesional
Aula de español nº 6
Enlace nº 117. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Vida escolar nº 208
Mosaico nº 33. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Boletín de novedades nº 5. Septiembre-Octubre 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte