Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Proyecto de atención a la infancia. Ciclo formativo: Educación Infantil

Auxiliares de conversación españoles en Canadá. Guía 2023-2024

Programas complementarios de las Secciones Bilingües de español

Guía de la integración. Edición 1997

Guía del Tutor. Auxiliares de Conversación en España | 2020-21

Infoboletín nº 75. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
![El modernismo en España : [exposición] : Casón del Buen Retiro, Madrid, octubre-diciembre 1969](/media/mefp/images/thumbs/edition-181676-115x157.jpg)
El modernismo en España : [exposición] : Casón del Buen Retiro, Madrid, octubre-diciembre 1969

Mosaico nº 22. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Las nuevas tecnologías en la enseñanza de ELE

Anaquel nº 11. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal

La aventura de aprender. Cómo hacer un prototipo