Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno
The Spanish university reform : an assessment report / International Council for Educational Development
El sistema de investigación educativa en España
Derechos y deberes de los alumnos
Educación especial
Marco común de Garantía de evaluación y calidad del sistema de Formación Profesional
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de las lenguas. Premios 2004
Escalafón de los catedráticos numerarios de Institutos Nacionales de Segunda Enseñanza. 1934
Mosaico nº 9. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Marco común europeo de referencia para las lenguas
Premios experiencias pedagógicas sobre seguridad en centros escolares. 2º premio 2008