Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Lycée espagnol Luis Buñuel Neuilly - sur - Seine

Plan de evaluación de centros docentes: niveles no universitarios: programa piloto para al curso 1991-1992, documento 1

Formación profesional. Transporte y mantenimiento de vehículos. Grado medio. Grado superior

Infoasesoría nº 95. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Actividad física para la salud y reducción del sedentarismo. Recomendaciones para la población. Estrategia de promoción de la salud y prevención en el SNS (En el marco del abordaje de la cronicidad en el SNS)

Formación profesional. Marítimo pesquera. Grado medio. Grado superior

PISA in Focus 122. ¿Cómo integran los sistemas educativos el pensamiento creativo en los centros escolares?

Inventario artístico de Logroño y su provincia III. Morales - San Martin de Jubera

Boletín de educación educainee nº 43. Marco General de evaluación 3º Educación Primaria

La libre circulación de profesionales en Europa, y su incidencia en España