Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Anaquel nº 35. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Alba nº 040. Del 1 al 15 de Enero de 1966
Unidades didácticas de educación física. ESO
Revista de educación nº 254-255. Administración educativa
Itinerario urbano de Calatayud. Zona primera: Virgen de la Peña y Barranco de las Pozas
Boletín informativo nº 13 Febrero 2019. Eurydice España - rediE
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. B1.1. ALCE
Publicidad, educación y nuevas tecnologías
Gauss: recursos interactivos de matemáticas. Primaria y ESO
Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España 2004-2005