Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Infoasesoría nº 171. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Fabricación mecánica. Monografías profesionales
Los alumnos con necesidades educativas especiales
Tecnologías de la información: humanidades y ciencias sociales. Materiales didácticos. Bachillerato
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Baloncesto
Segundo de primaria. Lengua árabe. Libro del profesor
Auxiliares de conversación extranjeros en España. Guía 2024-2025
Bibliotecas escolares. Premios 2007
Policy Brief 15. ¿Demasiado asustado para aprender? Entender la importancia de la seguridad escolar para los estudiantes inmigrantes
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXVI