Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Catálogo de películas del Servicio de Publicaciones del Ministerio de Educación y Ciencia
Formación profesional a distancia. Desarrollo cognitivo y motor. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Tecla nº 4/2021. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
¿Están bien alimentados nuestros niños? Programa de educación en alimentación y nutrición
Guía para auxiliares de conversación españoles en Australia. Curso 2020-2021
Aljamía nº 21. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Discurso politico al rey Felipe III al comienzo de su reinado
Materiales para la enseñanza multicultural nº 1
Infoboletín de Países Bajos nº 4. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Revista de educación nº 170