Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Infoasesoría nº 156. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Fondos líquidos de cocina. Hostelería y Turismo. Formación Profesional

Revista de educación nº 204

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 7 octubre 2005

Revista de educación nº 99

Mestizaje, interculturalidad, síntesis de culturas. XXIII Certamen artístico y literario 2013

Conferencia Sectorial de Cultura. Memoria de actividades. Enero-diciembre 2012

Vida escolar nº 30

Revista de Educación nº 410. October-December 2025. Educational transformation: half a century after Franco's death

Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación primaria 1999. Avance de resultados