Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Vida escolar nº 41

Policy Brief 14. Rendimiento en lectura en contextos postcoloniales y el efecto en la enseñanza en una segunda lengua

Instituto Nacional de ciencias de la educación

Formación profesional a distancia. Formación y orientación laboral. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa

Programme for the institutional assessment of university standards

Boletín de novedades nº 6. Noviembre-Diciembre 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Infoasesoría nº 112. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

O terrorismo en España. Unidade didáctica para Historia de España. 2º Bacharelato

El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Manual de actividades (ciclo 6-12 años)

Mapa político