Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Platea del PNTIC : Centro Servidor Ibertex
Coeducación y control social en la España de la posguerra
Infoasesoría nº 105. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Evaluación de la educación primaria. Datos Básicos 1999
Revista de educación nº 16
Actividad física y prevalencia de patologías en la población española
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1921
Auxilio para Auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español. 2022
Colección legislativa año 1999
Marco de Competencia Global. Estudio PISA. Preparar a nuestros jóvenes para un mundo inclusivo y sostenible. PISA 2018