Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Boletín de noticias nº 42
Boletín ELE Anatolia nº 3. DDP Educativos en Turquía
Participación educativa nº 10. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Un Consejo más amplio y plural
Diseño y validación de exámenes de dominio de lengua
VIII congreso de la Asociación Húngara de Profesores de Español (AHPE). Intervenciones y comunicaciones
Resumen Informativo. Febrero 2016. INCUAL
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2013-2014
Formación profesional. Comercio y marketing. Grado medio. Grado superior
Boletín Informativo INEE Nº. 25 marzo 2025
Paralelo 50 nº 1. Revista de la Consejería de Educación: Polonia, Eslovaquia, República Checa y Rusia