Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Enlace nº 67. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2009
Informe 2021 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2019-2020
Los símbolos Bliss, en preescolar
Las cifras de la cultura en España. Estadísticas e indicadores. Edición 2002
Los medios audiovisuales en la escuela
Cuadernos de Rabat nº 22. Tareas de español lengua extranjera. Nivel intermedio
Química. Materiales didácticos. Bachillerato
Aprendizaje para la sostenibilidad en Europa: Creando competencias y apoyo a docentes y centros educativos
Estadística universitaria. Curso 2002-2003