Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia. Guía 2024-2025
Memoria OAPEE 2008
Juegos de expresión I. Educación artística. Dramatización
Trabajos reunidos de Severo Ochoa 1928-1975
ICCS 2022. Módulo europeo. Informe español.
Equipos autónomos de amplificación por frecuencia modulada. Serie Guías. Centro Nacional de Recursos para la Educación Especial
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía do alumnado. Curso 2018-2019
XX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Puente nº 1. Boletín informativo de la Agregaduría de Educación de la Embajada de España en Rusia
El libro de los consejos escolares. Centros concertados