Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Actas del VII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Dificultades y estrategias

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Zaragoza

Evaluación general de diagnóstico 2009. Educación primaria. Cuarto curso. Informe de resultados

Colección legislativa años 1946-1947

Revista de educación nº 292. Formación general. Conocimiento escolar y reforma educativa (II)

Fundamentos de diseño. Materiales didácticos. Bachillerato

Revista de educación nº 285. Profesionalidad y profesionalización de la enseñanza

Guía para auxiliares de conversación de español en la República de Irlanda. Curso 2017-18

Revista de educación nº 301. Europa y la educación

Colección legislativa año 1996