Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Infoboletín de Países Bajos nº 23. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Primeros auxilios. Ciclo formativo: Educación Infantil
Geografía. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Seminario iberoamericano de investigación educativa
Atlas de Joan Martines
Juegos de expresión II. Educación artística. Dramatización
Guía de auxiliares de conversación españoles en Bélgica 2016-2017
That`s English! Módulo 4
Guía de las enseñanzas universitarias 2000
Plan provincial de formación del profesorado, curso 1991-1992. (Badajoz)