Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Materiales para la enseñanza multicultural nº 23
Pirineos nº 12. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
General law of spanish educational system
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1994-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 17 y 3 números extraordinarios
La educación sexual de niñas y niños de 6 a 12 años. Guía para madres, padres y profesorado de Educación Primaria
Vidrio y Cerámica
Alumnos precoces, superdotados y de altas capacidades
PAEBA 2000-2003. Programa de Alfabetización y Educación Básica de Adultos en Iberoamérica
Becas. Curso 2015/2016
Docentes y asesores españoles en Hungría. Guía 2025 y 2026