Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Boletín informativo nº 45 Abril 2024. Eurydice España - rediE

El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2005

Guía para docentes y asesores españoles en Portugal

¿Qué hemos aprendido de diez centros PAC? "Lo difícil no es acordar qué hacer, sino hacerlo bien"

PISA in Focus 81. ¿Qué es lo que satisface más al profesorado de ciencias en su trabajo?

Colección Legislativa año 2007.

La pragmática en la enseñanza. Universidad de Sofía "San Clemente de Ojrid". 10-12 de abril de 2008

Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Vol. 8 / Nº 11 / 2021. Retos de la educación en un curso escolar diferente

Desafiando los límites sexo/género en las ciencias de la naturaleza

PISA in Focus 90. ¿Cómo enseñan las ciencias los docentes... y qué importancia tiene?