Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Anaquel nº 25. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Actividades físicas y deportivas
Tinta China nº 3. Número monográfico: año de España
Intervención con familias y atención a menores en riesgo social. Ciclo formativo: Educación Infantil
La alfabetizacion de adultos
La atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria
Guía del universitario: síntesis de legislación básica para el alumnado
Formación Profesional. Fabricación mecánica. Técnico superior en construcciones metálicas. Grado superior
Revista de educación nº 271
Revista de educación nº 194