Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Estadística de la enseñanza en España 1991/92. Preescolar/infantil, general básica y EEMM
Tesis doctorales en España "Teseo" 1976-1999
redELE nº 17. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1980-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39
Participación educativa. Revista del Consejo Escolar del Estado. Segunda época. Vol. 2 / Nº 2 / 2013. Fortalecer la institución escolar
The white paper for the reform of educational system
Espiral nº 14. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Teoría de la información, codificación y lenguajes
Lengua extranjera: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Premios a la Acción Magistral 2015