Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Estudios en España. Nivel universitario. Año 2004

Boletín Informativo nº 32 Febrero 2022. Eurydice España - Redie

Cuestionarios de aprendizaje industrial. Volumen 2

Tecnología. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1

Las Tecnologias de la informacion y de la comunicación en la educación. Informe sobre la implantación y el uso de las TIC en los centros docentes de educación primaria y secundaria (curso 2005-2006). Informe abreviado

Boletín Informativo INEE Nº.11 septiembre 2022

Atención sanitaria especial en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias

Pirineos nº 12. Revista de la Consejería de Educación en Andorra

Nuestros abuelos: dos generaciones, una cultura. XXI Certamen artístico y literario

¡Hola escuela! Material didáctico nº 8 CPR Villaverde