Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Revista de Bachillerato nº 24. Octubre - Diciembre 1982
Dibujo artístico I. Materiales didácticos. Bachillerato
Resumen Informativo. Febrero 2016. INCUAL
Pruebas para contraer matrimonio con caballeros de la Orden de Santiago
Guía de auxiliares de conversación belgas en España 2017-2018
Guía de auxiliares de conversación en Francia 2020
Vida escolar nº 127
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen IV: Proyectos y tareas. Español lengua extranjera
La aventura de aprender. Cómo hacer una performance
Infoboletín de Países Bajos nº 11. Boletín de información sobre la enseñanza del español