Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Pla provincial de formació del professorat. Curs 1991-1992 (Balears)
Entremontaña en el aula nº 2. Primaria cuadernos de música
Memoria de actividades, enero-diciembre 2014
Calanda Nº 16. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Anaquel nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Carta de Servicios. Biblioteca de Educación 2019-2022 (Matriz)
Memoria OAPEE 2009
Infoasesoría nº 137. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
El español. Estudiar en universidades de España. Acción educativa española en Marruecos
Vida escolar nº 105