Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Base de Datos del Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Revista de educación nº 102
Matemáticas: opción A. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Guía del tutor. Auxiliares de conversación en España. 2021-22
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A2
Enlace nº 105. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Actas y simposios: innovación en la enseñanza de la lengua y la literatura
Derechos y deberes de los alumnos
Revista de educación nº 179
Alba nº 044. Del 1 al 15 de Marzo de 1966