Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Enlace nº 65. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Revista de educación nº 45

Música. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1

H. Mompó

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2008

Infoasesoría nº 186. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Espiral nº 12. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria

Materiales para la clase de ELE 2010. Nivel B2

La educación vial a través de la literatura

International Conference on Education. XXXIVrd Session. Geneve, 19-27 septembre 1973. Report on Educational Reform in Spain