Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo V (Siglo XX)
Plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario
Lengua árabe. Educación infantil 5 años: El Invierno. Libro del alumno
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2014. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Seminario internacional de prospectiva de la educación
Boletín de novedades nº 28. Julio-Agosto 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Docentes y asesores españoles en Italia. Guía 2025 y 2026
Estudios y profesiones en España
Boletín de noticias nº 53
Infoasesoría nº 90. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo