Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Ley orgánica de universidades y reglamento del consejo de coordinación universitaria

Propuesta educativa global para una población marginada

Niveles. Sociales. 1º y 3º de B.U.P. y C.O.U. Áreas: Ciencias Naturales y Dibujo Técnico

Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales I. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia

La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Fútbol

Matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 2

Industrias alimentarias. Monografías profesionales

Formación profesional. Actividades físicas y deportivas. Grado medio. Grado superior

Mis unidades de español. Primer cuatrimestre 2015-2016. B1.2 - ALCE

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXI