Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Vida escolar nº 66
Orientaciones para la enseñanza del español a inmigrantes y refugiados
Catálogo de la cinemateca educativa del Servicio de Publicaciones, Medios Audiovisuales : 1971
De otra manera. Cuadernos de educación de adultas
Guía del universitario. Síntesis de legislación básica para el alumnado. Curso 1975-1976
Infoboletín nº 40. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. El alumnado con discapacidad. Una propuesta de integración (I)
Investigaciones educativas de la red I.N.C.I.E. - I.C.E.s 1978-82
La enseñanza de lenguas regionales o minoritarias en las escuelas de Europa. Informe de Eurydice
Educación y desarrollo de la tolerancia Programas para favorecer la interacción educativa en contextos étnicamente heterogéneos. I Teoría. Interacción Educativa y diversidad