Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Gestión de la pequeña y mediana empresa. Contabilidad 2

Fabricación Mecánica. Programas de Garantia Social

La ruta pictórica de Luís de Morales

EDIF 59. ¿Cómo repercute el acceso a la Educación infantil en la participación de las mujeres en el mercado laboral?

Colección legislativa año 1953

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 2. Adquiero mi casa

Currículo, materiales y tareas de geografía de España para las secciones bilingües de español de Polonia

La formación en centros de trabajo

Sistemat: Guía del usuario

Vida escolar nº 193 - 194. Suplemento