Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Monográfico EPALE nº 2. Aprendizaje a lo largo de la vida adulta
Get to Know us. Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda: versión Irlanda
Cuadernos de Rabat nº 25. Las TICS en el aula de español lengua extranjera. Monográfico
Investigaciones educativas de la red I.N.C.I.E. - I.C.E.s 1978-82
Cuadernos de Rabat nº 6. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera
Pido la palabra. Método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 2002)
Infoboletín nº 34. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Dirección General de Renovación Pedagógica. Publicaciones
Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria