Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Problemas modernos de Ciencias Naturales. Estudios Monográficos. Perspectivas genéticas
Estadística universitaria. Período 1994-1999
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 17 junio 2005
Aprendizaje basado en proyectos. Infantil, Primaria y Secundaria
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1993-1994
Guía para docentes y asesores españoles en Francia
Vida escolar nº 189 - 190
Cuadernos de Rabat nº 24. Tareas de español lengua extranjera. Nivel intermedio
Food, Nutrition and Gastronomy Programme for Pre-schooll Education (PANGEI). It's my pleasure
Boletín de educación educainee. Especial autonomías nº 5. Asistencia a la Educación Infantil y rendimiento en Matemáticas. El caso de las Comunidades Autónomas españolas