Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Alba nº 159. Del 15 al 30 de Diciembre de 1970
Revista de educación nº 373. July-September 2016
Nuevas tecnologías y necesidades educativas especiales. Volumen II. Orientaciones para la atención a la diversidad
Anuario brasileño de estudios hispánicos XIV
The Spanish educational system. Report of Spain
Formación profesional a distancia. Seguridad en la construcción
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 6 mayo 2005
Cursos de formacion para el profesorado de formacion profesional, curso 1991-1992
Centro de Recursos de la Consejería de Educación en Polonia
Matemáticas. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 3