Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Evaluación externa de la reforma experimental de las enseñanzas medias (III)
Resumen ejecutivo. El alumnado gitano en secundaria. Un estudio comparado
Igualdad y violencia contra las mujeres en la adolescencia en España. El papel de la escuela
Anuario brasileño de estudios hispánicos IX
La residencia de estudiantes
Estadística universitaria: alumnado. Curso 2003-2004
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 24 marzo 2006
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras. Premios 2003
Revista de educación nº 113
Portfolio europeo de las lenguas. 12 a 18 años