Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Enlace nº 98. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Boletín Consejería de Educación en Nueva Zelanda. Edición anual: 2016
Boletín informativo nº 29 Agosto 2021. Eurydice España - rediE
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2000-2001
Tecla nº 4/2017. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Materiales para la clase de ELE 2017-2018
Formación profesional. Artes gráficas. Grado medio. Grado superior
El sistema educativo español. 1995
Documento de organización del centro. Educación especial. Público y privado. Curso 1993-94
Latín II. Materiales didácticos. Bachillerato