Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Calanda nº 7. Revista didáctico-cultural
Adquisición de la lectura en el niño sordo
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1966-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre
Matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Declaraciones y pactos internacionales aprobados por la Organización de las Naciones Unidas (ONU) 2ª edición
Cartas para el humanismo social
Inventario artístico de Lugo y su provincia. Tomo III
Papeles europeos nº 1
El estudio de los minerales
Economía. Materiales didácticos. Bachillerato