Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados

Balcón nº 2. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos

Biosfera. Ciencias de la naturaleza. ESO y bachillerato

Infoasesoría nº 103. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Normas de organización y funciones del departamento

Auxiliares de conversación extranjeros en España. Guía del tutor 2024-2025

Guía para estudiar en Países Bajos. Consejería de Educación de España en Países Bajos

Espiral nº 22. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria

XXXIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa

Bibliotecas escolares. Premios 2011

Revista de educación nº 395. January-March 2022