Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Los desafíos de las tecnologías de la información y las comunicaciones en la educación
Becas. Curso 2016-2017
Mujeres y hombres: iguales derechos, iguales deberes. XXII Certamen artístico y literario (2012)
Materiales para la enseñanza multicultural nº 26
Historia de la inspección de primera enseñanza en España
Colección legislativa año 1990
Agenda para profesores de español en Bélgica y Luxemburgo. Curso 2009/2010
Español básico para Brasil
Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2009-2010
Estudio Internacional de Tendencias en Matemáticas y Ciencias. TIMSS